اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۹۱۰

نعمتی: ۲ سال از المپیک گذشته، اما هنوز لباس‌های المپیک را دریافت نکرده ام

نعمتی: ۲ سال از المپیک گذشته، اما هنوز لباس‌های المپیک را دریافت نکرده ام
دارنده مدال طلای تیراندازی با کمان پارالمپیک گفت: تندیس من به عنوان برترین پاراکماندار زن جهان به نماینده فدراسیون اهدا شده بود اما زمانی که برگشتند، گفتند فراموش کرده‌ایم
۲۰:۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

 زهرا نعمتی درباره کسب عنوان بهترین پاراکماندار زن جهان گفت: با لطف و حمایت مردم این افتخار حاصل شد اما در نهایت همه ما منتظر بودیم فدراسیون تیراندازی با کمان با وجود اینکه جایزه من را دریافت کرده بودند، اما اعلام نکردند.

وی ادامه داد: تیمی که برای مسابقات به آمریکا رفته بود در مراسم افتتاحیه مسابقات از افرادی که بالاترین رأی را آورده بودند، تقدیر شد و تندیس من نیز به عنوان برترین پاراکماندار زن جهان به نماینده فدراسیون اهدا شده بود اما زمانی که برگشتند، گفتند فراموش کرده‌ایم در حالیکه تمام مردم و من منتظر این خبر خوب بودیم با تأخیری ۱۰ روزه به اطلاع ما رسید.

دارنده مدال طلای تیراندازی با کمان پارالمپیک تصریح کرد: البته هنوز هم این تندیس و هدایا به من نرسیده است، سال گذشته هم موفق شدم نفر دوم این رأی گیری شوم که تندیس سال گذشته نیز هنوز در فدراسیون است البته کارمندان فدراسیون با من تماس گرفته‌اند که هدیه شما اینجاست و می‌توانید بیایید و بگیرید اما من احساس کردم که حتماً هدیه ارزشمندی نیست که می‌گویند بیایید و بگیرید. هدیه امسال هم یکی از دوستان در فرودگاه از مسئولان فدراسیون تحویل گرفت که حداقل این هدیه به دست من رسیده باشد.

وی ادامه داد: درباره پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی فدراسیون قرار بود قبل از بازی‌های المپیک این پاداش را دریافت کنم اما بعدها فهمیدم که من تنبیه شدم در حالیکه تنها تیرانداز حاضر در المپیک بودم اما هیچ مراسم بدرقه‌ای برای من تدارک دیده نشد حتی به دلیل رکوردشکنی در مسابقات جهانی پیش از المپیک یک چک ۱۰ میلیونی پاداش گرفتم که آن هم برگشت خورد، پاداشی که در نظر گرفته بودند به دست من نرسید و هر بار به بهانه‌ای گفتند امکان‌پذیر نیست، خودم هم چندین بار با شجاعی تماس گرفتم اما پاسخگو نبودند. شاید شماره من را نداشته است.

وی افزود: گاهی اوقات با یک تماس تلفنی می‌توان به ورزشکار روحیه داد اما من هیچ پیام تبریکی از رئیس فدراسیون تیر و کمان با وجود این همه زحمت نداشتم. نمی‌خواهم درباره شرایطم در المپیک صحبت کنم چون تنها بودم و مشکلات زیادی داشتم. روز قبل از مسابقه دنبال تهیه لباس برای من بودند در حالیکه قبل از اعزام به المپیک به مسئولان فدراسیون گفته بودم که لباس من باید با مربی‌ام هماهنگ باشد وگرنه با مشکل مواجه می‌شویم که نایب رئیس فدراسیون گفت قبل از مسابقه لباس‌ها می‌رسد اما با وجود اینکه ۲ سال از المپیک می‌گذرد، هنوز آن لباس را دریافت نکرده‌ام. مربی‌ام مجبور شد در آن هوای گرم، گرمکن بپوشد به خاطر اینکه لباسش با من هماهنگ نبود که اگر گرمکن نمی‌پوشید اجازه نمی‌دادند کنار من بایستد.

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک که با رادیو تهران صحبت می کرد، گفت: بعضی مواقع نمی‌توان تمام فشارها را به تنهایی تحمل کرد خوشبختانه با درایت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک در این مسابقات خیلی خوب حمایت شدم و من را پذیرفتند تا بتوانم مدال لندن را تکرار کنم و بار سختی‌ها و مشکلات را از دوش من برداشتند اما به تنهایی با مربیان در المپیک بودم، درخواست حضور یک همراه زن را داده بودم و در حالیکه وزیر ورزش به نایب رئیس بانوان فدراسیون دستور داده بود، برای کمک به من در برزیل همراهم باشد اما متأسفانه بعد از باختم تازه او را دیدم. باید از کمیته المپیک و وزیر ورزش تشکر کنم اما مربی‌ام مجبور بود تمام کارها را انجام دهد و یک مدیر نداشتیم.

نعمتی ادامه داد: فدراسیون تیر و کمان برنامه‌ریزی خوبی نداشت. در حالیکه من به عنوان ورزشکاری که متفاوت با بقیه شرکت کنندگان بود شاهد حضور خبرنگاران و عکاسان بودم که باعث شده بود ذهن من بهم بریزد و استرس بگیرم اما فدراسیون اهمیتی به من نداد تنها در خط شروع مسابقه بود که آنها را دیدم به طوریکه روز مسابقه هم با نیم ساعت تأخیر رسیدم.

وی درباره شرایط فدراسیون گفت: برای اعزام به مسابقات از هر بازیکن ۱۵ میلیون تومان گرفتند، آنها نباید خودشان را پشت مدال‌های ورزشکاران پنهان کنند.

نعمتی درباره دعوت شدن به اردوهای تیم ملی عنوان کرد: بعد از المپیک دعوت نشدم، غیر از اینکه مسئولان تیم ملی یکی دو بار تماس گرفتند و گفتند آماده باشم اما هیچگاه رسماً دعوت نشدم. این بار اگر قرار است باز هم با فدراسیون همکاری کنم باید حتماً جلساتی با مسئولان فدراسیون جانبازان و پارالمپیک برگزار کنم و هماهنگ شود تا من با آرامش بتونم کارم را پیگیری کنم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین